Spreker: Marion de Vries
Datum: Donderdag 23 februari 2023
Tijd: 10:30 uur - 11:30 uur
Een sterk werkgeversmerk is van grote waarde in deze schaarse arbeidsmarkt. Voor werving, maar ook voor behoud van medewerkers. Maar kan elke organisatie een sterk werkgeversmerk worden? Welke kosten hangen aan een merk bouwen? Kun je de resultaten meten? En wat is de rol die HR hierbij speelt? Employer Brand Builder Marion de Vries heeft al voor veel organisaties aan (prijswinnende) employer brands mogen bouwen. Ze deelt op donderdag 23 februari van 10:30-11:30 uur haar kennis en geeft praktische tips. Meld je aan!
Wat mag je verwachten?
- Bewijs van belang van een sterk werkgeversmerk
- Wie is eigenaar van het employer brand?
- Waar moet het employer brand belegd worden?
- Welke kosten brengt het mee?
- Meten van het resultaat
- 8 Stappen om tot een goede werkgeversbelofte te komen
Heb jij een vraag die je graag beantwoord wilt zien, stuur ons dan een mail.
Over de spreker
Marion de Vries is oprichter van Employer Brand Builders. Met een team van zeer ervaren zelfstandige professionals adviseren zij een diversiteit aan organisaties over het ontwikkelen en implementeren van een werkgeversmerk. Daarbij werken ze nauw samen met Recruitment Builders. Daarnaast is Marion docent aan de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie en voorzitter van de vakjury van de Werf & Awards.
Verdien 10 NIRPA PE punten
Vraag met de deelnamebevestiging die je ontvangt na afloop van het webinar de PE punten aan bij het Nirpa.